Asistăm la o lovitură de stat! Argumente și un apel important la finalul textului:
Decizia de renumărare a TUTUROR voturilor, în baza unei sesizări care nu aduce dovezi de fraude (am citit-o, și nu sunt dovezi de fraudă, cel mult sunt dovezi ale erorilor de judecată imputabile oboselii, erorilor umane sau materiale), este o decizie unică, fără precedent și se referă la un scrutin electoral care nu a avut sesizări în timpul alegerilor.
CCR nu ne prezintă transparent motivarea, decizia CCR fiind oricum executorie și imediată, deci și dacă nu vom fi de acord, nu se va mai putea schimba nimic.
Procedura BEC (Biroului Electoral Central) cu privire la renumărare denotă rea intenție. Interzicerea prin decizia 205D/28.11.2024 a observatorilor independenți, a reprezentanților candidaților este în flagrantă contradicție cu legislația electorală (Legea 370/2004 republicată) unde este prevăzută modalitatea de numărare a voturilor și respectarea corectitudinii votului.
Dacă BEC dorea să înlăture orice dubiu asupra corectitudinii votului, dacă CCR dorea respectarea voinței poporului (cel mai probabil motivarea din spatele deciziei CCR) atunci cu siguranță nu luau decizii pripite, obtuze și absurde.
– Pripite pentru că decizii care pot denatura în mod dramatic viitorul democratic al României au fost luate în câteva ore.
– Obtuze pentru că nu au luat în considerare opiniile experților, competitorilor politici și stării de fapt actuale (nu a existat NICIO contestație din NICIO secție de votare și de la NICIUN Birou Electoral Local/Județean sau Central în cadrul turului 1).
– Absurde pentru că decizia CCR cere 24 de ore pentru numărarea a peste 9 milioane de voturi, iar decizia BEC elimină controlul independent și controlul colectiv politic al reprezentanților partidelor, la care se adaugă o totală lipsă de claritate a procedurii de renumărare, care va duce la confuzii și posibile fraude.
3. CSAT în coliziune cu STS:
Consiliul Suprem de Apărare al Țării a transmis printr-un comunicat de presă o informație cu privire la atacurile informaționale împotriva alegerilor Prezidențiale din România, efectuate de actori statali și non-statali. La 30 de minute după, STS infirmă astfel de atacuri.
4. Punctele 1-3 demonstrează din punctul meu de vedere că aceste acțiuni sunt definite sub denumirea de „lovitură de stat constituțională” sau „autocratizare legală”, prin care se presupune subminarea voinței populare cu intenție, erodarea separației puterilor în stat, folosind abuzul de drept.
– Subminarea voinței populare cu intenție: deciziile CCR, BEC, și CSAT sunt cu intenția de a (1) elimina un candidat din turul 1 (Elena Lasconi prin creșterea numărului de voturi pentru Marcel Ciolacu), care simultan (2) modifică rezultatul turului 1 și clasamentul final (prin schimbarea Elenei Lasconi cu Marcel Ciolacu);
– Erodarea separației puterilor în stat: Decizia cu privire la fraudarea alegerilor, după cum a spus și Președintele Traian Băsescu, poate fi luată DOAR în urma unei sesizări către parchete și în urma unei decizii ICCJ, deci o instanță de judecată. Curtea Constituțională, în opinia mea și-a depășit atribuțiile considerând că există dovezi cu privire la o posibilă fraudă, ceea ce a dus la decizia de renumărare, fără să existe o astfel de decizie care legitim ar fi trebuit veni din partea unei instanțe de judecată, iar asta înseamnă o încălcare a separației puterilor în stat pentru că CCR NU este parte a puterii judecătorești;
– Abuzul de drept: S-a utilizat cadrul legal existent pentru a elimina un competitor (Diana Șoșoacă – față de care am protestat și atunci), violând spiritul legii pentru a modifica matematica electorală (transferarea de susținere de la Diana Șoșoacă spre George Simion) și astfel aducerea unui câștig electoral unui anume candidat (Marcel Ciolacu/PSD având dorința asta);
5. În urma celor expuse la punctul 4, PSD și Marcel Ciolacu în colaborare ilegitimă cu instituții ale statului ce se presupune că sunt independente și fac parte din alte branșe ale puterii în stat, colaborează ilegitim pentru modificarea rezultatelor electorale și ale voinței legitime a poporului, indiferent care ar fi aceasta.
Fără ca aceste situații să fie singulare, iar mecanismul acestei lovituri de stat este cel mai probabil unul mult mai complex, consider că am demonstrat starea de fapt actuală: asaltul asupra democrației constituționale este în toi și chiar dacă el a început a fi vizibil prin interferența în alegeri a unor actori statali cum este rusia (după cum susține și CSAT), acum este continuat pentru profit politic și electoral de mai multe branșe ale puterii de stat din România.
Dacă nu sunt organizate proteste de stradă împotriva acestui asalt reprezentat de rusia prin Călin Georgescu și de PSD prin însuși instituțiile noastre, atunci vă rog ca mâine la ora 18:00 în toată țara să organizăm astfel de proteste. Bătălia pentru România nu poate fi pierdută decât dacă noi, cei care iubim și susținem democrația liberală, stăm în case.
Eu mâine la ora 18:00 mă voi afla în fața Prefecturii Brașov, acolo unde vă aștept și pe voi!